CONTACTO Y PROYECTO

xaviervicent@hotmail.com

En castellano:

El Carlismo asturiano, el Partido Carlista, también llamado oficialmente Comunión Tradicionalista entre los años 1931 y 1971 aunque el término “tradicionalismo” ya venía utilizándose con anterioridad, como movimiento social, cultural y político, agrupado alrededor de la bandera del legitimismo dinástico, atraviesa toda la Historia Contemporánea de Asturias desde su génesis en el año 1833.

Lamentablemente hoy constituye una gran laguna en los estudios académicos. Por eso creamos este blog con el simple fin de visibilizar la huella de sus hechos, de sus hombres y de sus ideas, en la guerra como en la paz, en el monte como en la ciudad, en el panfleto clandestino como en el periódico legal, para contribuir así a recuperar esta importante pero olvidada parte de nuestra Historia colectiva como pueblo.

N’asturianu:

El Carlismu asturianu, el Partíu Carlista, tamién llamáu oficialmente Comunión Tradicionalista ente los años 1931 y 1971 anque’l términu “tradicionalismu” yá venía utilizándose con anterioridá, como movimientu social, cultural y políticu, axuntáu alredor de la bandera del llexitimismu dinásticu, traviesa tola Hestoria Contemporanea d’Asturies dende la so xénesis nel añu 1833.

Llamentablemente güei constitúi una gran llaguna nos estudios académicos. Por eso creamos esti blogue col simple fin de visibilizar la buelga de los sos fechos, de los sos homes y de les sos idees, na guerra como na paz, nel monte como na ciudá, nel panfletu clandestín como nel periódicu llegal, pa contribuyir asina a recuperar esta importante pero escaecida parte de la nuesa Hestoria colectiva como pueblu.

 

Anuncios